In a Spin
Blacksmith Nev takes on a mammoth challenge to build a stand for a rare WW2 propeller, French polisher Alex re-designs a chest of drawers made of collectible cigar boxes and metal artisan Ted tries to reignite a pair of prestigious Mayfair lights.