Ford Cortina GT and Saab 96
Paul and Drew head out to Oxfordshire to check out a Saab 96 with a two-stroke engine, but Drew's plans to paint this rare Swedish classic leave Paul seeing red. Their visit to see a family classic, a Ford Cortina GT, does little to smooth things over.