Ghent Row
Mike Whiteside, Robert Kulp and the Black Dog Salvage crew tackle an entire city block of Victorian houses in Norfolk, VA. One of the buildings is The Painted Lady, an old tearoom originally built in 1892 and renovated in 1997.