Werewolf vs. Unicorn
The Robot Chicken staff gets back to work! The Defenders of the Earth accept their limitations. The Decepticon Soundwave discovers he's a little dated. You can be a loser at the Game of Life. Schwarzenegger investigates the illegal immigration issue.