Vampire Me Love/Tad Tucker Workout
When Count BloodCount steals all the blood from the blood bank, Vampire Hunter Daffy Duck joins Porky Pig to get it back. Then, Bugs learns that part of Tad’s fitness video involves eating rabbits, so he decides to teach Tad a lesson.