Alone: Bugging Out
In the Belize jungle, all-star survivalist Kim Kelly is hammered by torrential downpours, relentless ticks and terrifying howler monkeys. Kim quickly spirals into sleep deprivation which puts her at risk in the unrelenting jungle.