Nightmare on Cat Street
Jackson works with a couple who have a lovable cat who also happens to spray all over the house. Jackson's shocking conclusion as to why Zachary marks: "Barbarians at the gate!" Jackson also meets up with a trouble-making cat named Freddie Krueger.