Los Angeles Traffic
Bette and Shane break new ground with Tina and Tess. Sparks fly with Alice’s latest prospect while Angie heals her heartbreak with a new flame. Finley competes for Maribel's favor and Dani puts hurt feelings aside for Gigi.