Captains of Industry - Part 1
As a new Industrial Revolution sweeps Nome, the miners elevate their operations. A cracked spud may mean disaster for Shawn. Kris Kelly struggles with faulty equipment. Chris McCully has a blockbuster start, while Vernon buys an unorthodox dredge.