Dredge Men Tell No Tales
With a massive storm about to hit Nome, Shawn and Ken push their operations to the brink to get one last score in. Emily gambles on untested ground. Kris battles bad attitudes. One dredge pushes too far into the storm, forcing its crew to abandon ship.