Chop Shop Truck
Richard Rawlings makes Brian Bass an offer he can't refuse to turn his antique Ford into the ultimate Gas Monkey shop truck. And Richard is seeing green over a 1970 Cuda, but transit trouble has the rest of the Monkeys seeing red.