Camp Revamp: Take It to the Limit
The offer was accepted, and now the clock is ticking as the problems pile up. Jonathan Knight is revamping an abandoned campground into a vacation destination, and the first project is to turn a rundown cabin into the perfect spot for a glamping getaway.