Ugly Sweaters and Painted Beards
The family photo shoot turns ugly, leaving Chantel and Winter at odds. Pedro and Chantel head to NYC to meet Nicole's boyfriend, Alejandro, and they learn a shocking secret. Karen accompanies Winter to a weight-loss consultation.