Welcome to Puglia!
Alex Guarnaschelli and Gabe Bertaccini welcome 12 talented chefs to Puglia, Italy, where they will live and cook together, fusing their own culinary styles with Italian cuisine. One chef's journey ends when their own team votes them out of the villa.