Cheerleading, God and Vasectomies
Tony and Harvey haul in Shivontae, a single mom who used to be a cheerleader. In Ohio, Judy and Jaden bring in Manuel, who believes God sends him visions. In North Carolina, John and Kay arrest Hardy, who tells them why he’s ready to have a vasectomy.