An Oscar-Worthy Performance
Flames engulf a village workshop, killing owner David Twigg. Police hunt for two masked intruders, who were reported in a call by David's partner, Julie Dixon. Later, at the trial, the judge says Dixon’s call is worthy of an Oscar nomination.