On Their Last Legs
The couples struggle to reconnect after therapy. Gino and Jasmine are at an intimacy stalemate. Ari fears her relationship with Bini is over. Jasmine introduces the ladies to her open marriage candidate. Darcey brings trouble for Stacey and Florian.