Love is the Absence of Judgment
Megin finally draws the truth out of Juan. Mahdi is shocked by Stevi's home decor. Mina meets Mark's community of retirees. Joan worries when Greg turns down a job. Alliya heads to her final interview. The throuple reunites in Mexico.