A Break is Necessary
Elizabeth goes to her dad behind Andrei's back. Ashley needs a break. Nicole's friend presses for answers. Pedro heads to the Dominican Republic without Chantel. Pao confronts Russ' mom. Colt and Larissa try to move forward.