Goodbye for Now
Jon and Rachel pick their wedding rings, Darcey and Jesse fight, and Paul comforts Karine. Then, Marta makes a tough decision, Tarik prepares to leave, and Ximena gets a surprising message. Also, Angela makes a shocking discovery.