King Kong
Peter Jackson's epic remake about a giant gorilla that runs amok in NYC after being taken away from his native island—and his dream girl.
Peter Jackson's epic remake about a giant gorilla that runs amok in NYC after being taken away from his native island—and his dream girl. Naomi Watts, Jack Black and Adrien Brody star.