The Hobbit: An Unexpected Journey Extended Edition
Bilbo Baggins is swept into an epic quest to reclaim Erebor with the help of Gandalf the Grey and 13 Dwarves led by Thorin Oakenshield.
Bilbo Baggins lives a simple life with his fellow hobbits in the shire, until the wizard Gandalf arrives and convinces him to join a group of dwarves on a quest to reclaim the lost Dwarf Kingdom of Erebor from the fearsome dragon Smaug.