Seagulls
Sebuah perpustakaan sekolah yang mewah dibongkar untuk menyelamatkan seekor burung hantu, Sara menyelam ke dalam kolam untuk menyelamatkan rusa berenang dan ambulans tiba penuh dengan burung camar dan hidupan liar lain yang memerlukan tempat tinggal.