Daddy Issues
Kepulangan Johnathan Gilbert (DAVID ANDERS) ke Mystic Falls merupakan kejutan yang tak menggembirakan bagi Elena, Jenna dan Damon. Stefan melakukan yang terbaik untuk menghubungi Tyler yang keliru dan menghadapi konflik.