P.L.O.T. Device
Bila tahap kebosanan di istana dalam tahap yang paling bahaya, Dr. Fox dengan pantasnya memperkenalkan alat P.L.O.T. yang menjadikan realiti lebih menyeronokkan. Richard memberi amaran yang ianya merbahaya, tapi tiada siapa mendengar.