Go Shawty, It's Your Birthday
Jenna membuat persiapan untuk hari lahirnya bersama JJ dan Dalanie. Lilly tertekan dengan perancangan perkahwinan dan bajet yang terhad. Aniyah melahirkan bayi Aniyis tanpa kehadiran Dakwon. Emalee mula bersalin, tapi rancangan kelahirannya tergendala.