A Secret
Tze-Wei dan Chia-Hao mahu bekerja dengan Chi-Hsiao untuk menyiasat tentang Ming-Chieh. Apabila pasangan itu menangkapnya, dia dilepaskan kerana tak cukup bukti, memberangkan Chia-Hao, yang mana dendamnya terhadap Ming-Chieh disebabkan alasan peribadi.