Lemmer, Inkunzi, Osman dan Biro Perisik Presiden cuba mencari Flea yang pandai mengelak. Janina menimbangkan untuk mendapatkan bantuan daripada CIA. Penyelidikan Milla membawanya lebih dekat kepada Lucas.