Gelak Tawa Keluarga
Droopy and Dripple compete against McWolf in an archery contest. Then, Tom attempts to capture the fire-breathing Wild Mouse. Finally, Magician Calaboose Cal teaches a bratty boy the mouth is quicker than the eye.