Gelak Tawa Keluarga
When Tom uses Jerry as bait to fish, Jerry meets a pretty sea creature. Then, trouble ensues when a bully confronts Spike at the beach. Finally, with Dripple's help, deep space Droopy protects a princess from Lord Nebula McWolf.