Gelak Tawa Keluarga
It's cosmic chaos when security cat Tom tries to stop Jerry from creating havoc at an apartment complex. Then, McWolf seeks revenge when the great tenor Droopy replaces him. Finally, a friendly dolphin helps Jerry save Tom from a shark.