Mencari petunjuk baru, Zawieja dan Trepa mengunjungi sebuah hospital psikiatri, tempat mangsa pernah bekerja. Mereka mengesyaki salah seorang pesakit mungkin terlibat dengan kematiannya. Manakala, Pendakwa Strzelecki menerima bungkusan yang mencurigakan.