Don't You Forget About Me
Sam dan Dean melawat Jody Mills, Claire dan Alex selepas menerima panggilan panik dari Claire. Tapi, Jody memberitahu mereka bahawa Claire kebelakangan ini sering membayangkan tentang raksasa.