Marvelous Minis
Episod ini membuktikan anda tak perlu besar untuk jadi hebat! Kita akan saksikan lebih dekat kelajuan luar biasa burung kelicap, keupayaan halimunan kuda laut pygmy, kehebatan regenerasi axolotl, kuasa racun maut katak panah beracun, dan banyak lagi!