Turnt Up Tulsa
Dengan satu minggu lagi sebelum Street Wars, 405 akan hadapi kru tayar kecil yang pantas, diketuai oleh Rusty Beaver, saingan mereka dari Tulsa. Tetapi, apabila mereka berjudi untuk berlari di lorong yang sama sepanjang malam, ia boleh merugikan mereka.