Real or Baked?
Keadaan menjadi meta apabila pembuat kek membuat kek berdasarkan barangan bakar lain dari lorong roti. Kemudian, hos John Henson dan Jocelyn Delk Adams menugaskan pembuat kek membuat kek yang menyerupai cecair.