Blue Tongues and Hairy Legs
Julia dan rakannya, Stuart McKenzie, mengendalikan ular sawa besar tergantung di pokok. Kemudian, seorang ibu menemui ular ketika bermain sorok-sorok dengan anak-anaknya. Julia mengambil tarantula sebagai haiwan belaan baharu untuk mengatasi ketakutannya.