Artificial Lack of Intelligence
Tayangan perdana musim. Richard mendapati janjinya yang Pied Piper tidak akan mengumpul data pengguna diancam; Jared rindu akan masa lampaunya; Gilfoyle menjadi kreatif dalam pengendalian dengan Dinesh.