Antarctica
Berjuta-juta tahun lalu, daya luar biasa merobek kerak bumi, mewujudkan tujuh benua luar biasa. Seven World, One Planet, dipersembahkan oleh David Attenborough, mendedahkan cara setiap benua berbeza membentuk haiwan-haiwan unik yang terdapat di sana.