Gates of Gloom
Profesor Pericles dan ahli Mystery Incorporated mencari pintu masuk di dalam gua, tempat adanya harta karun sumpahan dan Evil Entity ditanam. Lima wira muda kita perlu selamatkan penduduk bandar daripada tindakan jahat Pericles.