It's Gotta Be ... Substantial
Vanisha mahukan pakaian seksi, tetapi adik-beradiknya menghalang. Kelsey kehilangan ibunya pada usia muda, tetapi tiga ibu saudaranya membantunya membeli-belah. Paris ialah bekas perunding pengantin yang memerlukan gaun tari yang berlebihan.