In Love With a Love Islander
Telangkai profesional, Mandy, memerlukan bantuan Tan untuk menghasilkan gaun Nigeria untuk perkahwinan Cyprus masyhurnya. Sementara itu Chelsea memerlukan sesuatu yang glamor untuk perkahwinannya dengan bintang bola sepak, Luke.