Apabila Aku dilahirkan semula untuk menyatakan pemerintahan keganasannya, anak Maharaja itu dihantar pergi untuk mempelajari gaya samurai. Apabila dewasa, dia cuba membunuh Aku dengan pedangnya, tetapi Aku membuangnya ke dunia masa hadapan.