Rumah Georgia Drew mencapai peringkat akhir - tetapi tanpa pemanas dan bilik mandi, dia tidak boleh pindah masuk. Dia juga membuat penemuan menakutkan yang mengancam untuk meranapkan pemulihan rumah itu.