Skyline GTS-t
Pada akhir musim, Dan, Shea dan Aaron pergi ke Grand Junction, Colorado, untuk projek terbengkalai Nissan Skyline GTS-t. Hanya dalam tiga hari, mereka mengubah projek ini menjadi peluru kereta berpandu drift yang unggul.