Main Suite Redemption
Pada minggu ketiga, persaingan dibawa ke suite utama, tempat setiap pasukan cuba menebus kekecewaan mereka dengan reka bentuk menakjubkan. Kristina Crestin dari Farmhouse Fixer datang menilai dan menentukan ruang pereka yang mempunyai citarasa terbaik.