High-Riding Off-Road Adventure!
The Bubble kembali! Freiburger dan Finnegan memecut yakin di saat menguji keupayaan drag dan luar jalan Chevy Caprice 9C1 1995 mereka. Adakah enjin itu dapat menangani nitrus di trek, dan adakah ampaiannya dapat menangani laluan padang pasir?