Motor Mayhem
Perkelahian di tempat letak kereta buat orang ramai takut. Kemalangan kecil bawa seorang pemandu ke kejar-mengejar yang epik. Seorang pemandu agresif guna senjata pelik pada mangsanya, dan suasana tegang antara dua pemandu yang bergaduh.