Korea
Walaupun dilanda kemiskinan dan penjajahan, Korea telah muncul sebagai kuasa besar pembinaan kereta. Melalui tabir suasana kereta yang tak didendang namun penuh bakat, Sung berhubung semula dengan tanah kelahirannya dan mencari kedamaian dengan ibunya.