A Mother's Guilt
Robert Irvine ke Ash Fork, AZ, tempat restoran Felicia yang gagal telah memaksa dia mengorbankan masa dengan anak-anaknya. Dibebani rasa bersalah, dia mengabaikan perniagaan yang merosot, dan Robert mesti membantu mengubah sikapnya.